Ca să fi vizibil, va trebui sa investești constant în site-ul tău
Și că să nu muncești aiurea, trebuie să iți administrezi eficient efortul
Ca și în orice domeniu apar lucruri noi! Nu există nici un domeniu în care să faci ceva și să rămână etern valabil. Orice afacere este o mișcare și o evoluție continuă. La fel trebuie să fie și site-ul tău.
Ca să vinzi bine trebuie să ai o imagine profesionistă. Ca să ai o imagine profesionistă, site-ul tau va trebui să fie actualizat și pus la punct.
Și nu mă înțelegeți greșit: poți face un site și să nu mai faci nici o modificare la el. Viteza cu care tehnologia se schimbă s-a redus substanțial și foarte probabil va funcționa fără probleme în următorii 7-10 ani, poate chiar și mai mult.
Aici nu mă refer la aspectele strict tehnice: mă refer la aspectele comerciale ale unui site: tu, dacă intri într-un magazin vizibil vechi și neîgrijit ce părere îți faci? Mai cumperi de acolo cu toata încrederea? Dar dacă strada e plină de alte magazine noi și frumoase? Știm nu te-ai gîndit la asta..ei bine ne-am gîndit noi :)!
Un site bine întreținut înseamnă printre altele:
• Să actualizezi rapid paginile de produse sau servicii;
• Să faci frecvent promoții sau evenimente diferite;
• Să iți optimizezi în timp site-ul și să rezolvi eventualele probleme;
• Să ai grijă ca din punct de vedere tehnic să fie actualizat și functional;
• Să gestionezi eficient comunicarea cu potențialii tăi clienți : e-mail, social media, youtube, chat, etc…
Toate astea consumă timp și energie. Sigur, nu trebuie sa le faci decât dacă vrei să ai o afacere de succes. Daca vrei doar o carte de vizita online utilă din când în când, atunci nu trebuie să investești mai nimic. Dar, cât bagi, atâta scoți…